fredag 7 februari 2014

Hemma hos Johanna Flyckt

Min allra bästa Johanna bjuder på sig själv, och framförallt på sitt finfina hem, i senaste Hus&Hem nr 3 - 2014. Jag gillar verkligen att jobba med Johanna, det jag tänker har hon redan tänkt, och det är sällan vi har olika åsikter om komposition och innehåll i bilderna när vi jobbar. Och allt sånt gör det så enkelt, snabbt och smidigt att komma fram på ett effektivt sätt. Men så gillar jag Johanna för att hon är underbart härlig också. Såklart. Vi är dessutom precis lika flamsiga, kanske den bästa anledning att fortsätta jobba ihop tycker jag.

Tack fina för att jag fick vara med och fota. Och grattis oss till omslag!!





Läs mer om familjen Flyckt-Gashi i senaste Hus&Hem, och inom kort hittar du fler bilder från Johannas hem här.




2 kommentarer: