tisdag 17 december 2013

Årets sista jobb

Lite högtidlig känns ändå morgondagen som innebär årets sista resa mot Borås till årets sista jobb. Hujeda mig. Och tills imorgon är det helt okej om det dimper ner lite snö, jag och Johanna ska nämligen göra ett julreportage hemma hos ena grundaren till af swedala som by the way har JÄTTEfina allamöjliga saker, bland annat handdukar, lampskärmar och sängkläder. Jag gillar deras produktbilder skarpt, det är fotograf Patrik Hagborg som plåtat. En favorit är pannkaksfestbilden plåtad uppifrån. Precis så vill jag att juldagen ska kännas, stoooort bord, massor av allt med pannkaka och sylt. Som en andepaus i resterna av julmaten. 

Foto: Patrik Hagborg för af swedala

Just det, ni har väl tävlat om min och Smultrongårdens bok? 
Klicka här för att komma till tävlingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar