onsdag 20 november 2013

Ett riktigt vykort

är ju helt klart underskattat och alldeles för sällsynt. Jag har till min förtjusning hittat Postens app Riktiga Vykort och helt plötsligt skickar jag födelsedagskort till folk. Mina instagrambilder förvandlas inom två minuter till ett vykort på väg till nån stackare som aldrig någonsin hört ett ynka grattis från mig tidigare. Jag skulle säga att den här appen inte har några nackdelar alls, den är bara att missbruka till andras glädje.

Doris med lackskor och parasoll kanske blir årets julkort...

8 kommentarer:

  1. Mer vykort och finpost åt folket! :)

    SvaraRadera
  2. Doris mormor skulle älska det fotot

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uppfattat noterat och vidarebefordrat, får vi se om Doris hinner till lådan i tid!

      Radera
  3. Ja, det är ju en riktig kalas-app!! Jag vet en tjej som ÄLSKAR den där bilden, 21 december blev plötsligt ett ganska bra datum att fylla år ;-) kraam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha Ingrid, alltid så smidig ;-) kanske att vi hinner ses innan, och då vet man inte vad tomten drar med...

      Radera