torsdag 24 oktober 2013

Dags att säga JA

Maria Ahlin, bröllopsexpert. (cool titel)
Bild från boken Mer om livet och smakerna på Smultrongården


Så här glad verkar Maria vara jämt. Och lika glad blev jag när vi av en slump sågs i onsdags på ett morgonmöte för företagare här i lilla Strängnäs. Hur kokko är inte det, Strängnäs, ickemetropolen!! För  lite mer än ett år sen fotade jag Maria som gjorde ett gästspel till boken Mer om livet och smakerna på smultrongården som kom ut i veckan och som jag fotat. Sen dess har Marias redan väl lästa bröllopsblogg Vintage Honeymoon växt sig ännu starkare. Dessutom har hon axlat rollen som bröllopsmanager på Vidbynäs gård. Letar du efter nya idéer och fräsiga lösningar till ditt bröllop är det här du ska botanisera. Det finns ett stall av erfarna och duktiga bröllopsentusiaster av olika yrken. Djupdyk, inspireras och gift dig för bövulen. Själv blir jag alltid rejält sugen när jag ser alla dunderbraiga festbilder med snyggt folk. 
Dags att fria!

På lördag, den 26/10-13, kommer jag vara på Smultrongården och signera böcker, tills dess ska jag klippa luggen och träna på min autograf. Det kommer vara stort glädjefest med boksläpp och mat från den franska kocken Wendy som egentligen är Australiensare men jobbar och bor i Frankrike. 
Varmt välkomna!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar