måndag 21 oktober 2013

Alla sorters tårar

Nästan hela familjen har nu varit på begravningen i tisdags, prästen sammanfattade allt fint med att farfars liv nu är fullbordat. Allt kändes vackert och värdigt.

Jag och Eva har pratat smultrongårdenbok i Örebros lokalradio och även figurerat i Eskilstunas lokaltidning, jag har jobbat som en minigris, bytt fastlandsluft mot ö-luft och äntligen fått träffa kär vän i hennes hemmiljö. Vi har även fått uppleva hur akuten i Visby känns en lördagskväll då Doris stoppade näsan full med papper (full som i fullproppad) och inte var lika bekväm med att det skulle ut igen. (allt gick bra tillslut) 

Sist men inte minst har jag nu äntligen fått hålla BOKEN, the book, som jag och Eva slitit med så länge, i min hand. Magi och stjärnfall!! Här är den nu: Mer om livet och smakerna på Smultrongården.

Sorgtårar, fnissaibrallantårar, glädjetårar, rördtårar och jagfårpaniktårar har hunnits med.

Mer om boken får det bli i ett eget inlägg. Nu mot dagis och sen Gondolen, det måste väl ändå vara varandras ytterligheter?



Så här blev boken. Jag är nog lite kär i den.
Det går självklart att beställa ett ex av boken, mejla mig isåfall på mail@linaostling.se


1 kommentar:

  1. Vilken dramatik! På så många olika sätt.
    Boken ser helt fantastisk ut! Ska absolut beställa!

    SvaraRadera