torsdag 29 augusti 2013

Ett samvete lättare

Jag kan inte fatta att det gått ett år sedan jag uppdaterade min hemsida med nya bilder sist. Men det står klart och tydligt att det gjordes i augusti 2012 sist så det är bara att acceptera. Fy vale vad jag skäms, och funderar på om jag verkligen borde ha en hemsida alls!? Jag är inte behörig, jag har liksom mist förtroendet och nu börjar man fundera på om mitt hemsideskörkort borde dras in. För att motverka allt detta, och mycket mer, har jag tagit mig i den så kallade kragen och jobbat aset av mig ikväll. För nu har det hänt. Hemsidan är uppdaterad.

Kika på en avdammad hemsida här

Jag är fortfarande så himla nöjd med utseendet på sidan. Enkel och tydlig med få krusiduller. Det är min fina fina kompis Naira som tagit fram utseendet och loggan, och om hon hade en hemsida skulle jag länka dit på momangen. Men eftersom hon numera är utbildat psykolog så blir prion därefter. En annan väldigt väldigt duktig och framförallt snabbtänkt vän är Magnus, och det är han som har gjort själva bygget av hemsidan. Precis som Naira är Magnus galet mångfacetterad och jobbar i verkligheten med någonting helt annat. Alltså ingen länk där heller. 

Tänk att gå runt och ha massa skills, och bara ha dom. Suck för dessa begåvade människor. Och ett jättetack passar jag på att trycka in här. 
Tack tack tack, och inga fler löften om att uppdatera hemsidor stup i kvarten, det räcker med att ha dåligt samvete för utebliven jogging. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar