måndag 27 maj 2013

Två som fyller år

Doris är som hon ser ut, en tuff brud i lyxförpackning.


Det har vankats födelsedag och det bästa med min sådan är att jag delar den med Doris. I år tripplade vi festligheten till max och fyllde på självaste mors dag, otroligt festligt!!! Ja, och vad fyllde vi dårå? Doris önskar inget hellre än att vara 6 och få börja skolan, men tyvärr får hon snällt vänta 3 år till. Och tillsammans är vi 35. Det här är penna-och-sudd-varning för min del men som tur är fyller jag inte senil-gammal och vet utantill hur många är det blev. 


Förra året gjorde jag och Johanna Beijer ett mors dags-jobb för Leva&Bo. Då såg det ut så här när vi funderade på hur man ställer till med mamma-fest aka mammor-har-knytis-och-uppvaktar-varandra.


Svårare än så här är det inte, och vackrare blir det knappast.
Dessutom massa älsk på kombon rött och rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar