fredag 10 maj 2013

Hemma hos torpet i Ängsbacka

Finns det några som förtjänar sommardagar som luktar varmt, grönt gräs, tvätt som hänger på tork utomhus, hemgjord syrensaft, en gärdsgård att luta sig mot och en kaffe under ett syrenträd så är det baske mig vi!! Och med vi menar jag oss allihopa. Lite energitankande utehäng bara.

Tur för oss att senaste Lantliv bjuder på ett reportage jag och Johanna pysslat ihop hemma hos Peppe och Magnus för ett år sedan och att jag nu kan få visa allt det som vi längtar efter, sammanfattat i några bilder. Fler saker som jag kom på att jag längtar sjukligt mycket efter är vildhallon och en solstol+bok+glada barn som bygger sandslott på en strand, så kanske att det här reportaget inte täcker in just ALLT som vi suktar efter. Men i stort sett så. Mången tack fina Peppe och Magnus för gästvänlighet och hemmagjord saft!!

Och och och, missa inte tävlingen på HOME för tusan, där kan du skapa dig något mer att längta efter!! Kika in här och ha en härlig fredag.





            







4 kommentarer:

  1. Vilket somrigt och härligt reportage.
    Bilder med mycket känsla - så fint!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder - man fick en skön känsla och lite längan efter sommar och sol!


    Hoppas denna sommar ger mer än förra!

    Härligt med bokade jobb!


    Ha det gott

    //Maliin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, och JA, denna sommar får ju bara ta och leverera!! För annars!!

      Radera