söndag 17 februari 2013

Hej hello London!

Just nu är jag avis på mig själv, jag är så glad att jag gör dubbla bakåtkullerbyttor. I mars åker jag till London och jobbar i dagarna 3. Åhh vad jag ska äta fisk och pommes dränkt i majjo, dricka öl ur stora glas och shoppa tills plånboken ekar. Och jobba massor av massvis. Astrist att föra hemlighetsmakeri, men det går ju liksom inte att berätta allt ibland. Hela trippen vigs åt inredning, och vid min barm har jag en god vän som råkar bo i Brighton. Andra mycket goda vänner ska få sig ett besök är det tänkt, ser fram emot att se alla dessa ljuva ansikten i verkligheten igen. Det är som vanligt alldeles för sällan det blir tillfälle att ses, och när det dessutom är ett jäkla hav och massa liv och vardag emellan så blir det mest lite då och då. Det kommer göra gott för själen är jag bombis på.

Nu är det hårt fokus på vilken känsla som ska kapslas in. Och leta fram passet, som förhoppningsvis fortfarande är giltigt.

Fånga dagen, och en människa.
Foto: Chris Craymer

Att strosa i trädgården lite bohemt i tweed ser så sjukt snyggt ut.
Foto: Chris Craymer

Den här bilden påminner mig om att tänka lekfullt.
Foto: Chris Craymer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar