måndag 11 februari 2013

Din TV har väl ett eget rum!!?

I helgens Leva&Bo hade jag och Johanna Beijer med ett tv-rumsreportage. Snygga prylar i mysmurrig miljö. Här hemma håller vi som bäst på att ordna vårt tv-rum, golvet är precis slipat och ska nu såpskuras i så många omgångar att jag inte orkar tänka på det just nu. Snart ska möbler upp, och såklart har vi kommit på att vår nyköpta soffa inte alls är Soffan för detta vardagsrum. Tur att det finns loppis och auktion, återvinning av möbler räddar en velputte som mig!
I helgen drog vi igenom IKEA kungens kurva, köttbullar till barnen och en rekvisitahylla till mig (äntligen!!) Såg att IKEA börjat sälja tv-apparater, kolla in den här 40" tv:n inbyggd i bänken.  Innehåller massor av grejjer som cd, dvd och blueray. Och nej, jag är inte sponsrad, och nej jag vill inte ha en, jag bara noterar att de vet vad männsker vill ha de däringa IKEA.

All inclusive, borde den heta. Istället är den döpt till Himna och finns att läsa om här.



Och en bild från helgens Leva&Bo, säljs tom onsdag.

Tv-rum. Kopiera rakt av eller inspireras, inköpslista finns i tidningen.
Av: Johanna Beijer Foto: Lina Östling





3 kommentarer:

  1. Hej! Den röda smala hyllan gillar jag! kul med London!

    SvaraRadera
    Svar
    1. London blir great!! Tror hyllan är från Svensson i Lammhult för nätta 3900:-
      Kram

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera