fredag 1 februari 2013

Bästa våren är i år. Japp så får det bli.

Spännande mycket saker händer just nu. Förutom vardag och vår och bokade jobb har en hel del superskojiga projekt dragits igång och under våren kommer dessa ta form och växa till färdiga produkter. En jobbresa till sydligare breddgrader väntar, och ett par bokprojekt är i plåtningsfas. Jag och en bästis spånar på ett matprojekt till 2014, hur lyxigt känns inte det, att få göra något med en bästis! Det är rätt galet när man tänker på att de där tankarna och idéerna som pyrt och farit runt i huvudet faktiskt kommer bli av. Ja jisses, det är både fnittrigt och pirrigt. Och rätt självklart egentligen. Varför inte liksom, det är ju bara jag som stoppar mig.

Apropå mat såg jag ett häromdagen ett matreportage tryckt i en norsk tidning. Jag har tidigare sett bilder från reportaget susat runt på Pinterest, bjuckar på ett härligt uppslag från matserien och hoppas att det kan inspirera dig till en God Helg.

Källa: Ina Agency

2 kommentarer:

  1. Va! Ska vi göra ett matprojekt 2014? JAG är ju din bästis. Ska nog nästla mig in i detta "matprojekt" vad det lider...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som näst bästis är du redan inräknad Frida!!

      Radera