tisdag 8 januari 2013

ELLOS

Äntligen är ELLOS vårkatalog här. Sedan barnsben förknippar jag Ellos med kläder som kommer i paket med posten, men numera är sortimentet brett och förutom kläder finns elektronik, böcker, filmer och massor av heminredning. Att vara inne på ellos.se är som att cyberspejsa runt i en gigantisk galleria, alltihopa i en liten dator nära dig. Tidigt i höstas åkte jag ner och fick den stora äran att jobba med superproffsen på Ellos och fota en del av deras nya vårprylar. Johanna Flyckt Gashi höll mig tryggt i handen när vi var i deras otroligt stora fotostudio i Borås. Det var sååååå himla roligt och jag är väldigt glad att jag fick vara med på ett hörn. Superduktiga fotografer, stylister AD:s, och riktigt snabba och duktiga snickare som snickrade/trollade bort väggar och golv i våra fotobås lika snabbt som de satte upp nya. Vi hann liksom aldrig tröttna på den romantiska stilen innan den etniska stod på schemat. Lite bakom kameran-bilder

Flera foto-team jobbar på rad och saker körs fram och tillbaks. Samma trafikregler inne som ute. 


Första gången jag fått en egen kaffekopp. Tack Ellos.

Så här mycket jobbade vi. Massor. I mörkret, från tidigt till sent. Fy bubblan vad skoj med stora produktioner!!

Och så resultatet efter fix och trix och mycket skoj



www.ellos.se

www.ellos.se

www.ellos.se

www.ellos.se

www.ellos.se

www.ellos.se
















2 kommentarer:

  1. Så kul att se Lina! Härligt att få jobba med dig. Mycket energi, ideér och ett glatt humör! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma!!! Och så himla kul att se resultatet :-) Kram kram

      Radera