torsdag 15 november 2012

Gårdagens mat, dagens jobb

Idag har jag försökt ha en smart-dag, dvs en dag där jag försöker få smarta tankar att mynna ut i något konkret. Om man går ut stenhårt och lyckas driva något projekt iallafall halvvägs så borde smartdagen vs. en helt vanlig dag gå vinnande ur bataljen. Hittills har jag spraymålat en lampa. Färgen engelsk röd visade sig vara mer brun, men smartdagen vann ändå eftersom lampan är målad!!

Mitt nästa konkreta smartdags-drag har varit rekvisita. Nu ska all rekvisita vändas upp och ner på inför kommande projekt och gårdagens fiskgryta blev objekt för test av ljus, rekvisita och stil. Upplägget av maten är slarvigt, men herregud, det är ju gårdagens, försök att se mellan fingrarna med det!

Den här lilla grytan hittade jag på tippen, galet snygg på bild och förtjänar definitivt en andra chans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar