söndag 7 oktober 2012

Tättingdräkt på!

En sak som jag gillar så himla mycket med mitt jobb är att jag mer ofta än sällan far runt som en tätting, längst ner i de danska stugorna ända upp till... eh, ja Uppsala är nog det norraste jag varit på jobb och det känns ju bara lagom norr (beroende på vem man frågar förstås)

Nu i veckan ska jag dra på mig tättingdräkten och köra en turné som följer: Örebro, Göteborg, Uppsala, Enköping för att till sist landa i Strängnäs. Jag har en hel del hemmahos-reportage att se fram emot. Och kanske kanske kanske att jag inom snar framtid kommer stå öga mot öga med ett sånt här fräckt golv...


Källa: Pinterest

...eller en värdig gammal spis som denna...

Källa: Pinterest

...eller en läskande badmiljö som här!

Källa: Pinterest

Vem vet. Jag får helt enkelt återkomma och berätta när jag har mer på fötterna! Se till att ha en störtskön vecka och krama det sista ur höstens vackra dagar för bövulen!! 



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hallå där Bohemian, jag önskar jag kunde skryta med detta hem som om det vore mitt, men så är icke fallet.. men visst är det snyggt!! Håller tummarna och hoppas att mitt vardagsrum mystiskt transformeras till det ovan :-)
      // Lina

      Radera
  2. inspirerande bilder! Och vad fint du har det här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!! Ska hålla koll på dina projekt och fortsätta inspireras av era tapetval!!! Lina

      Radera