onsdag 3 oktober 2012

Så här dagarna efter galapremiären

Ja det kanske inte har badats i champagne sen sist, och själva galapremiärkänslan kanske inte heller infann sig, kommer inte ihåg att jag sprungit runt i paljettklänning heller.. Det har mest varit måndag och tisdag, och ganska mycket onsdag. Väldigt sköna sådana också. Nyss hemkommen från en veckas katalogjobb i Borås för Ellos heminredning känns det rätt skönt att strosa runt och fixa med kontorsjobb. Har ni sett Ellos 4 olika stilar de delar upp hemsortimentet i? Bara att välja stil!

Hämtat från Ellos webshop www.ellos.se
väl värt ett besök!!

6 kommentarer:

  1. Ohhh I LOVE your blog! (kommer många med mig att skriva här framöver). Jag kan läsa allt. Eller hur vet jag det? Ja det ser mycket fint ut iaf. Puss och kram och kul med en bloggande Lina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heja Frida, du står ju 1 av de 2 bloggarna jag läst, så tacktal till dig senare.. Det finns två små knapra inlägg än så länge, men fler ligger på vänt. Fint att vi har fler forum att kommunicera på tycker jag, mejl, telefon och facebook känns så himla ute.

      Radera
  2. Heej
    Nu kan jag oxå se=)
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Hej Lina! Kul att du börjat blogga!:) Vilka härliga bilder du tagit i Hus & Hem, fantastiska:))

    Ha en go helg:)

    kram kråke

    SvaraRadera
  4. Tackar Kråke, och med risk för att bli en medlem i klubben för inbördes beundran tycker jag att du hade väldigt många fina bilder på din blogg :-) Ska bli kul med återbesök!!

    Allt gott // Lina

    SvaraRadera