måndag 1 oktober 2012

Hjälp! Bloggpremiär

Jag tror ärligt talat att jag inte RIKTIGT fattat det här med bloggar och nu tänkte jag ändra på det. Eftersom jag läst 2 bloggar tidigare så är kunskapen ungefär 2 på en skala mellan 1-1000 vad gäller bloggar. En blogg verkar vara ett ställe där man delar med sig av det man tycker är viktigt och säkert är himlarns bra på. Jag har tänkt att jag vill ha en plats där jag kan berätta och inspirera med text och bild för att själv bli inspirerad. Ett gratis givande och tagande. Lika bra att gå all in och posta både länk och bild. Nu jäklar ska det bloggas som aldrig förr!!!!!! 

Alla goda tips mottages med varm hand.


Hög tid att börja tänka på varma plagg om du inte redan gjort det. Här finns det värmande multiplagget från Pernilla Forsman, kolla in hennes hemsida www.pernillaforsman.se där jag plåtat hennes urtjusiga cape.
Foto: Lina Östling
















2 kommentarer:

  1. Vilket jättefint foto! Hoppas du kommer rivas som bloggare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen tackar!! Och skojigt med kommentarer, det är ju så man lär sig hitta till andra fina bloggar :-) Tack för det!

      Radera